PRACOVNÁ PONUKA: Správca*kyňa majetku, zverejňovanie zmlúv, spracovávanie a evidencia autorských zmlúv
Divadelný ústav vyhlasuje konkurz na pracovnú pozíciu:
Správca majetku, zverejňovanie zmlúv, spracovávanie a evidencia autorských zmlúv
Termín nástupu: hneď ako je možné zo strany uchádzača
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Miesto práce: Bratislava
Mzdové podmienky (brutto): 1 500 EUR/mesiac
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny podľa tarifných tabuliek v zmysle Zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov (platová trieda 5), dosiahnutého vzdelania a praxe, osobného ohodnotenia.
Náplň práce:
-
Zodpovednosť za spracovanie evidencie zmlúv organizácie v systéme CES a zverejňovanie v zmysle zákona č.211/2001 Z. z. a v zmysle schválenej smernice o obehu účtovných dokladov.
-
Zabezpečovanie realizácie elektronickej základnej finančnej kontroly v procese uzatvárania zmlúv.
-
Zodpovednosť za evidenciu, fyzické označenie, zaúčtovanie dlhodobého hmotného majetku a drobného hmotného majetku v ekonomickom systéme CES. Výkon fyzickej inventarizácie DHM a drobného HM podľa pokynov a v spolupráci s členmi inventarizačných komisií.
-
Komplexné spracovávanie honorárovej agendy, a to najmä: vedenie evidencie autorských honorárov, spracovávanie a zasielanie hlásení na odvody do príslušných fondov z autorských honorárov a zasielanie mesačných prehľadov, vyhotovovanie a zasielanie potvrdení o výške uhradených honorárov, výkon ohlasovacích a odvodových povinností v zmysle §6 ods.2 a §43 zákona č.595/2003 Z. z.o dani z príjmu.
-
Vedenie eurovej a valutovej pokladne v elektronickej forme, kontrola formálnej a vecnej stránky. pokladničných dokladov, podávanie návrhov na ich odstránenie nedostatkov. Likvidácia náhrad cestovných výdavkov pri tuzemských služobných cestách podľa zákona o cestovných náhradách. Vyúčtovávanie a kontrola vecnej a formálnej stránky nákupov v hotovosti. Riadenie a vykonávanie činnosti vyraďovacej a likvidačnej komisie.
-
Vyhotovovanie inventarizačných súpisov HIM A DHIM podľa umiestnenia a porovnávanie skutočných a účtovných stavov uvedeného majetku s evidenciou. Poskytovanie ekonomických služieb pracovníkom iných organizačných zložiek Kontrola pokladničných účtovných dokladov, kontrola ich formálnej a vecnej stránky, podávanie návrhy na ich odstránenie. Plnenie ďalších úloh, na základe poverenia vedúcej Centra alebo riaditeľky DÚ.
Požiadavky na zamestnanca:
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním:
-
stredoškolské s maturitou
-
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
-
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore:
-
Ekonomické a obchodné služby
Jazykové znalosti:
-
Slovenský jazyk - pokročilý (C1)
Ostatné znalosti:
-
Pokladňa - pokročilý
-
Skladové hospodárstvo - pokročilý
-
Strojopis - pokročilý
-
Hospodárska korešpondencia - pokročilý
-
Microsoft Excel - expert
-
Microsoft Outlook - pokročilý
-
Microsoft Word - pokročilý
-
Microsoft Windows - pokročilý
Počet rokov praxe: 1
Výhody:
-
7,5 hodinová pracovná doba,
-
5 dní dovolenky navyše
-
stravné lístky aj počas dovoleniek
-
podpora sporenia v III. pilieri
Pracovné podmienky:
Pracovný čas: od 8.00 do 16.00 hod.
Práca na zmeny: jednozmenný pracovný režim
Informácia pre uchádzačky a uchádzačov: Záujemkyne a záujemcovia môžu zasielať žiadosť o pracovnú pozíciu a svoj životopis na e-mailovú adresu du@theatre.sk alebo na korešpondenčnú adresu Divadelného ústavu (Jakubovo námestie 12, 813 57 Bratislava) do 28. 2. 2025. Do žiadosti je potrebné napísať súhlas so spracovaním osobných údajov za účelom výberu na inzerovanú pracovnú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
Informácie o sprostredkovaní:
Termín uzávierky žiadostí je 28. 2. 2025. Uchádzači, ktorí spĺňajú vyššie uvedené požiadavky, budú pozvaní na osobný pohovor.
Kontaktná osoba:
Zuzana Poliščák Šnircová
tel.: +421 2 204 87 102
e-mail: zuzana.snircova@theatre.sk
Všetkým záujemcom vopred ďakujeme!
Centrum prezentácie, vzdelávania a marketingu