Centrum prezentácie, vzdelávania a marketingu

Centrum prezentácie, vzdelávania a marketingu (CPVM)

Na čele CPVM je vedúci CPVM a zároveň je to aj štatutárny zástupca riaditeľky Divadelného ústavu, ktorého ako štatutárneho zástupcu menuje a z výkonu funkcie odvoláva riaditeľka DÚ.

Pre CPVM sú vymedzené nasledujúce činnosti:

Prezentácia, propagácia a marketing všetkých centier a aktivít Divadelného ústavu, zabezpečovanie činnosti CPVM v súčinnosti s vedúcimi odborných centier DÚ a podpornými oddelením a Kanceláriou riaditeľky Divadelného ústavu.

CPVM poskytuje na požiadanie informácie týkajúce sa slovenského divadla i divadla v zahraničí, vrátane konzultačnej činnosti, pracuje na príprave analytických materiálov z oblasti kultúrnej politiky. Vytvára zázemie pre prácu niektorých slovenských stredísk mimovládnych organizácií v oblasti divadla (SIBMAS, ITI, IETM, ENICPA, ICOM), spolupracuje so zahraničnými kultúrnymi inštitútmi pôsobiacimi na Slovensku i slovenskými inštitútmi v zahraničí, a to najmä pri výmene informácií a dokumentačných materiálov o divadelnom dianí. Komunikuje s médiami, so štátnymi a neštátnymi divadlami. Zabezpečuje spoluprácu s organizátormi divadelných podujatí, festivalov, konferencií, s divadelnými združeniami či profesijnými organizáciami pôsobiacimi v oblasti divadla. Spolupracuje na príprave podujatí organizovaných alebo spoluorganizovaných DÚ a prezentácií slovenského divadla. Pripravuje analytické podklady pre MK SR, vo výnimočných prípadoch pre MZV SR a MŠ SR. Koordinuje jednotlivé nosné projekty domáce a zahraničné, ako aj koprodukčné projekty financované z grantových prostriedkov EÚ. CPVM zastrešuje festival Nová dráma/New Drama, Noc divadiel, dramatické súťaže, aktivity multimediálneho priestoru Štúdio 12, ktoré sa vyprofilovalo ako centrum nového divadla a nových médií. V súvislosti s rozvojom a budovaním nových foriem práce s publikom ako mimoriadne aktuálnej potreby súčasnej divadelnej spoločnosti sa CPVM sústreďuje na aplikovanie výskumných projektov do praxe (školskej a odbornej), podporu nových prezentačných foriem, odborné vzdelávacie aktivity a projekty v spolupráci s renomovanými internými ako aj externými lektormi doma i v zahraničí. Tento druh činnosti – odborné vzdelávanie divadlom a k divadlu je určený predovšetkým slovenským divadelným a umenovedným školám na všetkých stupňoch vzdelávania, ale tiež širšej divadelnej i laickej verejnosti. Súčasťou prezentácií a vzdelávania je aj výstavná činnosť Divadelného ústavu mapujúca významné udalosti, ich výročia či výročia osobnosti slovenského profesionálneho divadla.

 

Centrum prezentácie, vzdelávania a marketingu má nasledujúcu personálnu štruktúru:

  • vedúci centra, projektový manažér,
  • PR manažér a marketing,
  • dramaturg ŠTÚDIO 12,
  • produkčný ŠTÚDIO 12,
  • projektový manažér,
  • manažér výstav a vzdelávacích projektov.

 

Vedúca Centra prezentácie, vzdelávania a marketingu a štatutárna zástupkyňa riaditeľky DÚ
Mgr. Dominika Zaťková 
E-mail: dominika.zatkova@theatre.sk

 

PR manažérka a marketing
Mgr. Lenka Leláková
E-mail: lenka.lelakova@theatre.sk, mobil: +421 918 838 761

 

Dramaturgia / Štúdio 12
Mgr. art. Anna Šoltýsová
E-mail: anna.soltysova@theatre.sk 

 

 

A
A
A
.